ש"ס פורשת מהקואליציה העירונית בלוד: "הפרישה בהנחיית דרעי"

    איתי גדסי No Comments on ש"ס פורשת מהקואליציה העירונית בלוד: "הפרישה בהנחיית דרעי"

    סיעת ש"ס בעיר לוד מודיעה על יציאתה מהקואליציה – העזיבה מתרחשת לאחר פיטורי סגן ראש העיר מטעם ש"ס – אלי ממן

    ראש עיריית לוד, יאיר רביבו
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפלגת ש"ס הודיעה על פרישה מהקואליציה העירונית בלוד.

    לאחר הסערה סביב מינוי רב העיר בלוד, דבר שהוביל את ראש העירייה יאיר רביבו לפטר את סגנו מטעם ש"ס, אליהו ממן, הודיעה סיעת ש"ס בלוד על פרישה מהקואליציה.

    לדברי ראש העירייה יאיר רביבו בישיבת המועצה, סגנו אליהו ממן הלך נגדו בסוגיית מינוי רב העיר, "כל הצרות שיש לי פה היום זה בגלל שלא הלכתי עם אריה דרעי. נשכבתי על הגדר בשביל אליהו ממן. כי מילה שלי זה מילה. ולכן כשאני רב עם ש"ס, והסגן שלי מכין מכתב נגדי, לא יכול להיות שסגן שלי בשכר הולך נגדי. בלי לדבר איתי" אמר רביבו. והחליט לפטר את הסגן.

    בתגובה לפיטורי ממן, הודיע היום אליהו ממן על פרישת ש"ס מהקואליציה בלוד, דבר שתואם עם יו"ר ש"ס אריה דרעי והנהלת התנועה. במכתב הפרישה כתב ממן כי הוא מודיע על פרישת חברי סיעת ש"ס מהקואליציה. ממן מדגיש כי הפרישה היא בהוראת תנועת ש"ס הארצית, ובסיכום עם מנכ"ל ש"ס חיים ביטון ומזכ"ל התנועה יגאל גואטה, ובהנחיית יו"ר ש"ס אריה דרעי.

    "נתבקשתי על ידי חיים ביטון, מנכ"ל תנועת ש"ס, להחליף שני נציגים שנבחרו בעבר על ידי ש"ס ל"גוף הבוחר" של הרבנים הראשיים בעיר וכך פעלתי. ראש העיר לא הסכים למהלך ורצה שאשנה את החלטתי. אני אמרתי לעוזר שלו שבשביל לשנות את ההחלטה אני צריך אישור של מועצת חכמי התורה (כמו שכתוב במכתבו של מנכ"ל ש"ס)". דברי ממן.



    0 תגובות